PHP | Jquery | Css | Codeigniter | Unity3D
Unity3D Kamera Değiştirme Kodu
Toplam 1 yayın
Unity3D Kamera Değiştirme Kodu
Etiket Sonuçları | 29 Ağustos 2013 Perşembe| by Recep HIDIR

Unity3D de sayfaya eklediğiniz kameralar arasında geçiş yapabilirsiniz. Bunu tuşlara atamak istersek de şu kodu kullanabiliriz.

var kamera1 : Camera;
var kamera2 : Camera;

function Start () {
  kamera1.enabled = false;
}

function Update () {

 if(Input.GetKeyDown("1")){
   kamera1.enabled = true;
   kamera2.enabled = false;
 }

 if(Input.GetKeyDown("2")){
  kamera1.enabled = false;
  kamera2.enabled = true;
 }
}


Kategori: Etiket Sonuçları
ic
Toplam yayın: 1
Rastgele
Seçilgen

In software engineering, the adapter pattern is a software design pattern that allows the interface of an existing class to be used from another interface. It is often used to make existing classes work with others without modifying their source code.

- The Adapter Pattern